wtorek, 3 maja 2016

#BOOKSTAGRM - MOJE ULUBIONE PROFILE NA CAŁYM KSIĄŻKOWYM INSTAGRAMIE


Cześć!


Tak jak pewnie większość z was, spędzam mnóstwo czasu w internecie, takie już uroki naszego pokolenia. Mówi się trudno i idzie się dalej, jak to mówią. Jest jednak coś, bez czego szczególnie nie wyobrażam sobie mojego istnienia w internecie, a mianowicie jest to Instagram. Kocham robić zdjęcia, a już w szczególności fotografować książki. Mam swoje ulubione profile, które zamierzam wam dzisiaj pokazać, bo uważam, że każdy powinien na nie zajrzeć, może okaże się, że to twój styl i chętnie zostaniesz na nich na dłużej, do czego serdecznie zachęcam.
Dziś, zapoznam was z polskimi użytkownikam, jednak obserwuję również mnóstwo zagranicznych kont, a zdjęcia na niektórych z nich, to istne dzieła sztuki. Jeśli mielibyście ochotę poczytać o tym, jakie widzę różnice między polskimi a zagranicznymi profilami, chętnie napiszę o tym dla was post i przy okazji przedstawię moje ulubione konta. 

A teraz, nie przedłużając, zaczynajmy.
Poza pierwszym profilem, który jest moim absolutnym numerem jeden od zawsze na zawsze, wszystkie pozostałe konta są podane w kolejności losowej. 

@totallbooknerd7

To właśnie od Klaudii zaczęła się moja miłość do bookstagrama, blogowania i w ogóle wszystkiego co związane z książką w sieci. Jakiś czas temu natrafiłam zupełnie przypadkiem na jej filmik w internecie i z miejsca ją pokochałam. Zaczęłam czytać bloga, śledzić instagram i snapchat, dzięki temu poznawać też całą resztę książkowego społeczeństwa. Można więc spokojnie powiedzieć, że dzięki niej znalazłam się w sieci.



@aliskaczyta


@blackboook


@czasdlaksiazki 


@desiaczyta


@hope_czyta


@juliana.bookworm


@kingomaniak


@la.lua


@literackie_serce


@marcowy_zajac


@szauszka


@pani_lecter


@maw_reads





Poznajecie wszyskich? Jeśli nie to zachęcam. A może ja kogoś pominęłam? Jacy są wasi instagramowi ulubieńcy? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach.
Pozdrawiam was wszystkich cieplutko, i do następnego.



7 komentarzy:

  1. Jestem tu! AAA, dziękuję!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. A odpowiadając na twoje pytania - moimi instagramowymi ulubieńcami jest kilka osób podanych w twoim poście oraz sporo zagranicznych kont. Podałabym tu jeszcze twój profil (:D), bo zdjęcia masz cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam zagraniczne konta 💗 Nie wszystkie oczywiście, ale jest tam sporo diamencików. No i oczywiście Ciebie nie mogło tu zabraknąć 😊

      Usuń
  3. Dzięki wielkie <3 Wreszcie post, w którym z przyjemnością mogę przyznać, że znam wszystkich i uwielbiam. Dołączyłabym oczywiście Twój profil ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość znam i lubię, ale moje ulubione książkowe instagramy to talkincloud i readingoncloud9 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam wszystkie i faktycznie są rewelacyjne i bardzo inspirujące :) Zostaję na dłużej.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. OJEEEEJ DZIĘKUJĘ! <3
    Wszystkie instagramy znam, uwielbiam i obserwuję. Swoją drogą twojego też uwielbiam, jest piękny.

    OdpowiedzUsuń

Instagram